Hocam aradaki farkı görmeden kimse bir şey diyemez. Bunun birçok nedeni olabilir. Kilondan bağımsız sadece beslenmeni düzeltsen bile daha toplu hatların belli olmaya başlar. Ya tabi yağ oranı vs bu parametreleri unutmamak lazım, kimsenin aradaki değişim sürecini bilmeden net bir şey demesi doğru olmaz.