Nickimi kullanarak dolandırıcılık girişiminde bulunulmuş. R10.net hesabım calinmadı veya herhangi bir bilgiye ulaşılmadi.
Benim olmadığımı ekran resimleri vs ile ispat edebilirim ...
Lütfen benimle işlem yaparken kesinlikle ve kesinlikle telefon onayı isteyiniz.
Gerekirse PMden ulaşmami belirtiniz. Görüşmelerin tamamıni genellikle r10.net özel mesaj aracılığı ile yapıyorum.
TEYİTSİZ İŞ YAPMAYIN SADECE BEN DEĞİL HERKES DİKKAT ETSİN LÜTFEN ...
Lütfen bu konu dikkatli olunuz..