Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kahramanmaraşlılar hataylılar da korkuyla yaşamayalım bişey olmaz falan diyorlardı. Sonuç ortada ve yine aynısının olacağına eminim. Bilim yalan söylemez.
Hocam 30 yaşında yüzlerce bina ayakta kaldı. 1 yaşında bina kötü zemin sebebiyle yıkıldı. Asıl yıkım ikinci depremde oldu.

Yönetmeliğe uygun yapıldıysa zemini sağlamsa o kişi her gün korktuğu zaman akıl sağlığından olur.

Bilim yalan söylemez zaten bende aksini söylemedim. Bilim tedbirini aldığın halde korkuyla yaşamanı desteklemiyordur.