Ahmed adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Maraş malatya depremini yaşamış biri olarak istanbulda 20. katta oturuyorum şu an, sağlam yapılarda oturduktan sonra bana kalırsa korkmamalıyız ölüm bir şekilde insanı bulur.
Depremin aynı şiddette olacağını sanmıyorum. (10 ili etkileyen iki tane 7.8 deprem yerine 6.9-7.2 ile atlatırız gibi gözüküyor)

Belki 5 sene hiç olmayacak, korkuyla hayatımızı zehir edeceğiz.

Eski yönetmelikle yapılan ve kolonu kesik binaları acele terk etmek gerekli tabii.
Kahramanmaraşlılar hataylılar da korkuyla yaşamayalım bişey olmaz falan diyorlardı. Sonuç ortada ve yine aynısının olacağına eminim. Bilim yalan söylemez.