Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
"Elveda Türkiye, 5 yıl sonra daha güzel günlerde görüşmek dileğiyle...

" Pegasus Havayolları’nda kabin memuru olarak çalışan Serhat Temel, Amsterdam inişi sonrası iltica başvurusunda bulundu: "Mevcut düzen, mülteciler, mafyalar... İnsanların sokakta yürürken bile öldürüldüğü bir ülkede yaşamayı kabul etmiyor ve istemiyorum."



https://twitter.com/yirmiucderece/st...57388213846016


Serhat Temel;

"An itibari ile Türkiye’deki 27 yıllık hayatımı sonlandırıyorum. Ve iltica etmek için Hollanda topraklarına girmiş bulunmaktayım. Köpeklerime iyi bakın; ara sıra ziyaretlerine gidin, benim yerime öpün, koklayın, sevin. Sevgiyle kalın, hoşçakalın. Maceram buraya kadar; size hayatınızda başarılar."


NE DÜŞÜNÜYORSUNUZ ARKADAŞLAR ?
Yaptığı iltica sebebi geçerli bir sebep değildir. Ve ilticası kabul edilmeyecek. Yüksek ihtimalle red alacaktır.