Arkadaşlar Ehliyete yazıldım ve yazılı sınava kursa kayıt olduktan 3 ay sonra girebildim. 1 Ay sonrasında da direksiyon sınavına soktular geçemedim. Direksiyon sınavından kalmamdan sonra ortalama 30 gün içinde tekrar yapılacağını söylediler. Ancak Sınavdan sonra 3 ay geçti her ay aradığımda ismimin bakanlıktan gelmediğini söylüyorlar. Böyle bir durum söz konusu mu. Ben benim sınavımı arabaları yetmediğinden dolayı ileri attıklarına dair bir duyum aldım bilgisi olan varmıdır.