öncelikle geçmiş olsun, belediye burda asli kusurludur, fotoğraflarını çekip dava açabilirsiniz, hasarın karşılanmasını isteyebilirsiniz, ayrıca aracı özellikle yağ karteri delinmesi gibi riskli durumlara karşı lifte kaldırtıp kontrol ettirmekte fayda var, sabah aracı park ettiğiniz yerden çıkartınca yerde yağ izi var mı diye bakın, varsa yağ seviyenizi kontrol edin.
tekrar geçmiş olsun