Edgn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bunlar seçenekte ise hiç biri derim. Eşim diş hekimi ve gayet iyi biliyorum ki oturmamış bölümlerden çıkıp sıradanlaşmak mantıklı değil.
Sizin öneriniz var mı