Abicigim bakin bir daha diyorum bunlarin hepsi bahane bizimkilerin sorunu cebine para girdimi dunya umurunda degil sorun yine bizde diyorum bak ya ben burada yasiyorum adamlarin ugras verdigi bir kac sey var bahane arayan buluyor merak etme ama bizi dusman olarak gormuyorlar kimse merak etmesin siyasi olaylar haric ben icerdeki yasantidan bahsediyorum ermenilerin kendine hayri yok zaten yapacak gucleri yok yapabilecekleri sinirli olanlari yapiyorlar takma kafana hic bir sey olmaz

onlar uzaktan havlayan itler bir sey yapamazlar abd liler veya insanlar artik neyin ne oldugunu biliyor eskisi gibi kandirmaca yok ... lobiyle hobiyle alakasi yok kardesim bahane lazimdi onu kullandilar veya birileri para verdi havladilar herkes neyin ne oldugunu biliyor artik