Keşke ev, araç sahipleride bu iş yapanlar gibi olsa 10k lık eve olur mu kardeşim gel anlaşırız 1k ya gel otur sen dese al anahtarın bak geç otur ya kardeşim dese

Aracını satan 600bin tl ye almış insan gelip keşke dese ya kardeşim ben 600e aldım ama bunun hakkı 300 ya gel sen buna 300 ver anlaşalım biz dese ne güzel olurdu dimi bu cenah bunlar olsa ?

adsf