Ben uzun süredir site işi almıyordum, yine forum içi iş almıyorum site için ama almaya başladım. Uzun süredir sunucu işi yapıyorum forum içi ve dışı hala yapıyorum.
Ben bile 2 sene zam yapmadan devam etmeye çalıştım ama kurtarmadı, hiçbir hizmet benimki gibi sabit fiyatlı kalmamıştır ne site ne sunucu işlerinde; 1K'da direten arkadaşlar hangi zekayla bunu yapıyorsunuz?
Null yazılım kullanmadıkça yazılım zaten daha pahalıya geliyor, hadi null olsun hosting + domain zaten bugün 1K'dan fazla eder yine. Ki harcayacağınız vakti 4 saatten hesaplasam 250TL'ye bi öğün yemekten başka ne alabiliyorsunuz?
Bu ülkede haddinden düşük fiyatla da sürekli sabit fiyatla da iş yapılmaz maalesef; bu konuda genel bir fiyat politikası belirlememiz ve uymamız şart.