Konu
ekmegin bile 6tl iken 1k site kuranlar var
02-08-2023, 00:43:23
#4
Misafir
Misafir adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Tüm yazılım camiasına taban fiyat konmalı.
Misafir adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
100 tl ye iş yapanlar var.
Taban fiyat koysan nolcan? Wpden iletişime geç diyor tabanın yarısının yarısına iş yapılıyor. Burada artık moderatörler siteyi değil, kime ne kadar premium üyelik sattık onun hesabını yapıyorlar. Bak normal üye 8 senelik olsun adam 5 ticareti yoksa konu dahi açamazken, şikayet var bölümündeki konuların %95i 1ayı bile dolmamış ama parayı basıp vereceğim 3 kuruş dolandıracağım 33 kuruş diyen tiplerle dolu. Sitenin ve yönetimin tamamen zihniyet güncellemesi yapması lazım.