allah aşkına gercekten konu acmıyorum hatta foruma bile 6 aydır duzenli giremiyorum allah kimsenin başına vermesin depremden bu yana darmaduman olduk perişanız diyoruzki 1tl 1tl ama bir müşteri aradı site icin fiyat verdim biri buna 1000tl demiş hangi firma dedim ismini vermedi hatta r10 üyesiymiş burdan ona sesleniyorum vallahi bu zor durumda oldugum halde ben sana 1k verimde bu forumdan çık bu işi yapma ya lütfen rica ediyorum bu işi bu kadar basite almayın bu kadar dibe vurup camurlamayın rica ediyorum çogul kullanıyorum evet çünki bu tür iş yapan arkadaşlar çok hatta haddinden fazla 7k fiyat verdigim işi 1k bile yapacak arkadaşlara seslendim umarım okur ve bu işi gercekten yapacak firmalar uzmanlar yapsın


lütfen r10 yönetiminden rica ediyorum şu web site taban fiyatlarını bir kural düzen getirelim rica ediyorum böyle elinde 10 20 yazılım olan böyle 1k site kurarsa bu piyasa ne olur cerez parasına site kurmak nedir ?
sizlerinde görüşleri nelerdir yazarmısınız degerli canlarım ?