Ermeni lobisinin guclu oldugu palavrasini kim uydurmus bilmiyorum abd deki turkler olarak gayette gucluyuz hatta sunuda ilave edeyim ozellikle buyuk eyaletlerde olsun mesela new yorkta yahudiler turkler buna Orta asyalilar turkler dahil ve ruslar gucludur gerisi siradan insanlar bakmayin cok etnik gurubun olmasina bugun gercek ve gercekten amerikalilar ve amerikadakiler turklerin gercekten asil oldugumuzu iyi toplum toplum oldugumuzu cesur oldugumuzu misafirperver oldugumuzu bilirler bugun ornegin bugun gidin bir cok isletmeye musterileri bizim toplum kadar sicak karsilayan baska millet cok azdir belki sayilidir bizi dusman olarak gormezler ya illaki her ulkede ariza var ama isin geneli boyle... bakmayin isin siyasi kismina neyse bu tur olaylarin ermeni lobisiyle alakasi yok arkadaslar tarafli olarak bizi tanimayanlar bizi sevmiyor musluman olusumuzdan once turk oldugumuz icin

bu isler lobiyle hobiyle oldugu yok kaldiki abd deki ermenilerin cogunun kendine hayri yok yunanlilara yalakalik yapmaktan baska oyle guclu muclu olduklari yok bu yalana inanmayin yahudilerin yunanlilarin icinde yasadim ermeniler yalakadir yalancidir acinacak merhamet edilecek toplum degildir ... Ben her zaman diyorum ulkemizin yonetiminde kim olursa olsun farketmez benim onerim bunlarin hepsini kapatip kendi markamizi yaratabiliriz çin gibi veya digerleri gibi ama bunu yaparken yalaka yandaslarimiza degil de seffaf bir sekilde yapmaliyiz dunyanin parasini kazaniyorlar verdikleri uc kurus vergi kesinlikle google Dan tutun butun hepsine adam akilli denetleme getirmesi lazim kafasina gore herkes rahatca is yapiyor ama bunlari seffaf yapacak devlet yetkililerimiz yok malesef zaten bize en buyuk Engel yine bizde disarilara bahane aramaya gerek yok