MeKa01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kimsenin emeği çöp olmadı. Yorumlar 2-3 ay dursa adam ödediğini müşteti olarak kat ve kat topluyor. Bu sebeple sorun yok.
Hocam dün dükkan açıp hemen toplu yorum alan adamın emeği gitti yani. Sağlık olsun.