Merhaba, bugün sınava girdim. Sınav sonrası otomatta kontrol ettim. Geçmişim. Fakat internette esınav sonuç olarak sorgulamak adına bilgilerimi girdiğimde sonuç bulunamadı diyor. Sisteme düşmesi geç mi sürüyor yoksa bir aksaklık mı oldu?