Herkes yurtdışına gidebilir yaşayabilir sorun yok. Bende iş için geçen yıl yurtdışında 1 yıl kaldım. Ama mevcut düzeni ve ülkede ki sorunları bahane edip gitmek bence çok haince. Bugun yaşanan sorunlar osmanlının son dönemleriyle kıyaslandıgında hiçbirşey. Kurtuluş savaşı dönemiyle kıyasladıgımızda hiçbirşey. Bu bahanelerle kaçanlara gram saygım yok. Sorsak Atatürkçüyüm der ama nutuk veya gençliğe hitabede kaçın gençler denildiğini okumadım. Böyle gemiyi su aldıgında terkecekler varsa şimdiden uzasalar burdan daha iyi. Bu gibi paylaşımların pr’larında bilinçli yayıldıgını düşünüyorum