Sezar6699 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2 sekme açık.

Artık insanların profillerinin önce çıkması için gündeme gelecek çok yorum alacak konu içerikleri düşünüp R10'da açtığını düşünüyorum, reklam stratejisi tabi R10'da yasak olan bir şey değil.
kafa dağıtıyorum, zaten kurumsal plus sayesinde dışarıdan konu up tetikliyorum, her ilanım sürekli yukarıya çıkyıor ilgili kategoride. fazlası da lazım olursa öne çıkma pek bir para değil aşağıda göreceğin üzere, yani ön planda olayım diye konu kasıp profili hor kullanacağıma gider 5k verir öne çıkardım hocam niyet okumuşsunuz, öyle yapmanızı tavsiye etmem ne sanal dünyada, ne sosyal hayatınızda, yine de siz bilirsiniz.