2 sekme açık.
Artık insanların profillerinin önce çıkması için gündeme gelecek çok yorum alacak konu içerikleri düşünüp R10'da açtığını düşünüyorum, reklam stratejisi tabi R10'da yasak olan bir şey değil.
Ben de eskiden beri bu kanaattayım bu arkadaş üzerinde alınmasın affına sığınarak söylüyorum off-topic ve maxigeyik tamamen imza reklamı amaçlı kullanan onlarca kişi sayabilirim. E tabi yönetim engellemiyorsa bize laf düşmez.