keremyagan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
https://www.r10.net/uyelik/davetiye/

Buradan başvuruda bulunsun isterseniz.
Davetiye sıkıntılı çünkü bir kişiyi davet ederseniz ve o kişi başkalarını mağdur ederse siz de sorumlu tutulabilirsiniz
Ben kefilim problem olacagını sanmiyorum