İlk yolu göstereyim;
Milyar dolarlarınızda varsa mevcut ağların benzeri olacaksa sıkıntılı.
Yoksa o kadar paranız bu fikride bende dahil kimse vermez. Verende bunun için para ister.
Yani mesela neden size ücretsiz versinler fikirlerini?
Kodlamada yardım edebilirler o ayrı. Amaher şekilde diyorsunuz. Yanielinizde ortaya koyabileceğiniz bu konunuz dışında birşey yok.
Sizi durduk yere neden ortak etmiş olsunlar?
aksine aslında ortaya koyabileceğim çok şey var, yani fikir olarak çok şey var, ancak nasıl yapabileceğimi bilmemekteyim, ve dikkatinizi çekerim ben otizmliyim, yani tamam şu anda sosyal olarak ne kadar dışarıdan normal dursam da empati kuramadığım ve nöron yapım normal bir insana göre farklı olduğundan ister istemez bir dosta bir arkadaşa belki bir mentora ihtiyaç duyuyorum!