Evet hocam, sıfır cihazı açmayın. Olduğu gibi değişim isteyin. Normalde onların her ısı ileten birimde düzgünce olması gerekir. Müdahale etmeyin, riske atmayın.
Hepsiburada icin iade talebi olusturdum. Cihazi geri gondericem. Buyuk ihtimal yenisi gonderirler. Aksi olursa kabul etmicem zaten.