trk2019 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam herhangi özgün bir sitenizin spam versiyonunu yapın veya yeni adsense hesabı açın alacağınız to ve tbm özgüne göre 10x düşük olur, yani reklam verenden aldı ama site sahibine vermedi çünkü spamcı zaten 10x oldugunu nerden bilecek, 1x aldı üstüne zil takıp oynadı, siz bile diyorsunuz çok iyi kazandık spam sitelerde diye, yani google her hesaba her siteye sırf içerik sektör aynı diye aynı parayı vermez. Sonuç itibariyle ekonomik kriz işci çıkarmasına neden oldu, taşı sıkıp suyunu çıkarmaya çalıştı spamla falan ve başarılı oldu, iyi kötü savaşın ortasında %1-2 kar açıkladı.
hocam spam sektorunun cok yuksek orani ba*his cas*ino adu*ult vs gibi sektorlerde para kazanmaya yönelikti trafic redirect ile, adsenseye oynayan cok yoktu o nedenle bahsettiginiz denge dogru degil. cunku yayincidan alir ama gecersiz tiklama diye spam siteden keserdi o kdr spam yapan akildaki adam 1 2 aylik omurdeki siteyle adsenseye oynamaz parayi almama riski cok yuksek.

ayrica google spam yapacağına yayinciya verdiği parayi %50 dusurur reklamverenden %50 fazla alir hop yine kar yapardi, yayinci her turlu mutsuz reklamveren zaten daha cok harcıyor madem sizin hipoteze gore yani koca google illa suyunu sıkacaksa oradan cikarirdi mesela daha cok böyle ucuz alternatif verebilirim ama bunlarin bana gore en ucuzu ve akla en yatmayani bile bile spam yapmasi kendi elleriyle kendine sıkması...

yani bu kriz var diye jack danielsin kolonya koymasi
marlboronin kekik koymasi falan gibi birsey ben bilinçli olarak o kadar düşmesine imkan vermiyorum sahsen. beceriksizlik olarak açıklıyorum. hatta bana yandexin bingin bir saldirisi desenin o bile daha ihtimal )