Oyun_Bozan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Zeki Müren'den imza kaşede olacakmı?
Kesinlikle !
Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam kötü bir niyetle yazmadım, zaten hayat çok stresli biraz gülmek hepimizin hakkı
Şaka yapıyorum bende
Dediğim gibi dolandırıcılar çok fazla arttı, bende kendimce önlem alıyorum.
Cv'den kâstım r10da ne yapacağıdır. Yanlış anlaşılmış da olabilirim.