Adamakilli bir muhasebeci en düşük 600 den basliyor zaten. Ben sirket icin 750 öduyorum. Bu fiyatların cok altinda sirket muhasebesi alan muhasebeciye de ben guvenip sirketimi emanet etmem.
Herkesin kendi tercihi. Ben emanet ediyorum. Sağolsun bütün kosgeb işlemlerimizi de halletti. Her aradığımda da ulaşıyorum her yazdığım zaman da ulaşıyorum. Tercih meselesi birazda. Ben memnunum.