keremyagan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aldıktan sonra fiyat konusunda eleştiri yazmanız mantıklı olmaz zaten hocam , fiyat pahalıysa almayabilirsiniz. Fiyatın yüksek olması olumsuz bir durum olamaz ki.
Burada iPhone fiyatları da yurtdışına göre pahalı , iPhone alıp sonra fiyat fazla yazmak mantıklı olmaz
İşte siz o zaman ki fiyatı bilmediğiniz için şimdi böyle diyordunuz o zamanlar Blackberry dışında hiçbir marka kullanmayan bir kesim vardı. Hepsiburada o kesimi çantada keklik olarak görüp böyle bir politika izledi. Hatalarını başta kabul etmek istemediler. Daha sonra yöneticilerinden biri olduğum Blackberry forumu üzerinden organize olup hepsiburada üzerinden bir tane bile satış yapılmamasını sağladık ve fiyatı mecburen çok ciddi miktarda aşağıya çektiler. O zamanlar tüm Blackberry kullanıcıları irtibat halindeydik. Forumumuz vardı, bbm üzerinden gruplarımız vardı. İş adamlarından tutun doktorlara şirket yöneticilerine kendi işini yapanlara öğrencilere kadar tüm Blackberry kullananların iletişim halinde olduğu bir network ağımız vardı. Hatta o dönemler pasaport kaydı 270 lira gibi bir şeydi bu network içerisinde yer alan birisi yurtdıșına gidiyorsa isteyen olursa ona cihaz getiriyorduk falan. Velhasılı kelam uyanıklık yapmaya çalışılması da olumsuz bir durumdur ve eleştirilebilir.