Yeni farketmiş olmanız üzdü 2014 mü 2015 yılında mı ne Blackberry Passport almıştım telefondan memnun olduğumu ancak bu fiyat ile yurtdışından 5 tane getirebildiğimi yazıp fiyat konusunda eleştiride bulunmuştum onaylamadılar. Bu arada o zaman pazaryeri değildi. Özetle Hepsiburada ezelden beri olumsuz yorumları yayınlamıyor zaten yeni bir şey değil.
Aldıktan sonra fiyat konusunda eleştiri yazmanız mantıklı olmaz zaten hocam , fiyat pahalıysa almayabilirsiniz. Fiyatın yüksek olması olumsuz bir durum olamaz ki.
Burada iPhone fiyatları da yurtdışına göre pahalı , iPhone alıp sonra fiyat fazla yazmak mantıklı olmaz