Bugüne kadar eticaret yaparken pazaryerlerine girmememin 2 nedeni var.
1) Yüksek komisyon oranları.
2) Yorum saldırıları.
Bazı ürünlere ve satıcılara rakipleri tarafından saldırılar yapılıyor.
Ürün alınıyor sonra envayi çeşit kafa bulandıracak nedenle negatif yorum yazılıyor.
Kargonun hasar verdiği ürün için satıcıya 1 puan veren satıcıyı suçlayan müşteriler bile çıkıyor.
Pazaryeri sizin 10 yorumunuzdan 9'unuzun negatif eleştiriler içerdiğini görürse yayınlamayabilir.
Bu sizin kendinize uyan ürünü seçemediğinizin sürekli beğenmeyeceğiniz ürünü sipariş verdiğinizi gösterir.
Bir uyku tulumu aldım.
Yorumlara baktım adam dikiş kalitesini beğenmedim, fermuarı çok kaliteli değil yazmış.
O uyku tulumu o sitedeki en ucuz uyku tulumu ve ondan sonraki en ucuz uyku tulumu ile arada %30-40 fiyat farkı var.
Ve adam piyasanın en ucuz en düşük kalite uyku tulumunu sipariş edip diyor ki dkiş kalitesini beğenmedim, )))
Ürünü alıp iade etme hakkınız paranızı geri alma hakkınız var.
Ama ürünü karalayıp başkalarının siparişlerini engelleme hakkına da sahip olmak isteyenler var.
Müşterilerin çoğu memnun kaldığında hiç bir şey yazmıyor, ama sorun yaşadıklarında ürünü firmayı linç etmek için her siteye yorum şikayet yazı bırakıyorlar.
Geçen sene 200 den fazla ürüne tamirat değişim hizmeti vermişim garanti kapsamında, kimsenin haberi yok.
Ama sipariş vermek isteyenler şikayet sitesindeki 5 şikayeti görüyor siparişten vazgeçiyorlar.