Merhaba,
3,4 konu silindi sebep öğrenebilir miyim
5 puanım ticaretim var hem 2 sene hesapım kullanıyorum.
Konuyu silmeni açıklar mısı sebep silmeni 5 kere paylaşıyorum.
burda yetkili veya Moratör burda olan var mı?
Genelde silinme nedenleri pm ile size iletiliyor ama yine de merakınız varsa açtığınız kategorinin en altında kategori moderatörleri bulunmaktadır onlara yazabilirsiniz.