YunusEmre adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Otelde kalmak daha iyi o zaman hem ferah hem denizi mükemmel suriyelileri de görmezsiniz sinek sorunu da olmaz 😂
😂 O kadar kötüleşti mi hocam