AnaBayin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İlkinde sinek çok sanırım hocam.
Otelde kalmak daha iyi o zaman hem ferah hem denizi mükemmel suriyelileri de görmezsiniz sinek sorunu da olmaz 😂