woozley adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ship şu durumda hocam: Bay bildiğiniz scam bir firma oldu artık. Şaka gibi ama bddk vs nasıl bu tarz firmaların iş yapmaısna izin veriyor akıl alır gibi değil. Biz içerideki 1.300 dolarımız için savcılık başvurusund abulunduk. Ayrıca bddk ve tödeb şikayetlerini de gerçekleştirdik. Sizin de paranız içeride kaldıysa geçmiş olsun. Direkt savcılığa gidip konu hakkında internette gerekli yerlete yazmanızı öneririm
Geçtiğimiz günlerde WhatsApp destek hattını devreye aldılar. O günden sonra gönderilen mesajlara çok yavaş da olsa cevap veriyorlar.

WhatsApp üzerinden yazdığınızda da dönüş yapmıyorlar mı size?