Hocam bende barkod ile kullanıyorum o kadar kısa sürede okutup geçmelerine ihtimal veremiyorum. 2 kere telefonun üst kısmını yaklaştırdıklarına ve 1 kere de arka kamera kısmını yaklaştırdıklarını gördüm
Hocam ben Android kullanıyorum ve cihazımda nfc var. Ancak uygulamada nfc ile ödeme ile ilgili bir konfigürasyon yok.
Sizin dediğiniz muhtemelen kartı, telefon kılıfının içine koyuyorlar. Onun haricinde ya arka kameradan barkod okutuyorsunuz, ya da ekranınızda ki barkodu turnikenin üzerinde bulunan kameraya gösteriyorsunuz.
Bunların haricinde kredi kartı ile ödeme eklendiyse turnikelere onu bilmiyorum, eğer öyle bir şey geldiyse nfc ile temassız ödeme yapıyor olabilirler ama onun da geldiğini sanmıyorum ☺️