Kim nerde mutlu ise oraya gitsin bence. Sizinde kendinizi daha iyi hissedeceğiniz ülkeye gitmelisiniz.
Bu hayatta elinde meziyeti olan herkes her ülkeye gidip yaşayabilir. İlaveten dil bilgisi olanlar kolayca düzen kuracaktır.
Gitme imkanı olmasına rağmen kendi toprağından tüm olumsuzluklara rağmen asla kopmayan bir kitlede var elbette.
Yukarıda bazıları can güvenliği yok falan filan demişler ama farklı ülkelerde de bir anda taramalı ile vurulma hikayeleri çok fazla. Psikolojisi bozukların yaptıklarını görüyoruz.
Bence hocam sorunun cevabı sizde saklı, gitmek isteyip istemediğinizin cevabı sizde saklı. Giderseniz yolunuz açık ve şansınız bol olsun. İstiyorsanız da nir an önce gidersiniz umarım. Hayat çok kısa...