Hocam,

Bana saçma geliyor. Maddi durum iyi olduğu sürece Türkiye asla yaşanılmıcak bir ülke değil.
Bende Amerika-Avustralya dahil Dünyanın birçok ülkesini gezdim hiçbirinde "vay be keşke şurda yaşasaydım" demedim.
Ülkemiz politika-siyaset-ekonomi bakımından gerçekten şuanda dip seviyede ve tahammülü zorluyor. Bir çok avrupa ülkesini gezdiğinizi söylemişsiniz, eminim Türkiyeye her döndüğünüzde "Burası gibi yok" demişsinizdir.