Abdullah07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dedi ve oğlunu bedelli askerlik olarak gönderdi (lafım size değil )
Ben de bedelli yaptım, oğlum var ona da inşallah bedelli yaptırırım.

Fırsatım olsa 24 saat durmam bu ülkede, çocuğumu düşündüğüm için durmam. Çocuğumun geleceğini düşündüğüm için durmam.

“Ölürüm Türkiyem” kısmı, beni biraz tanıyan herkes ironi olduğunu anlamıştır diye düşünüyorum.