Merhaba arkadaşlar, bildiğim kadarıyla cüzdan (apple pay) Türkiyede ödeme yapmak için kullanılamıyor diye biliyorum fakat birkaç kez turnikede telefonu yaklastırıp ödeme yapıldığını gördüm. Nasıl yapıldığı hakkında bilgisi olan var ise yazarsa sevinirim.