Bir üsteki arkadaş işin özünü söylemiş.Toplu yorum almayın.Tamamen gerçek ve reel kullanıcılardan yorum alın.Yüzlerce bot yorum zaten anlaşılıyor.Böyle firmalarında itibarı zedeleniyor...