Chatgpt :

Elbette, işte size güzel bir türkü:
Title: Göç Yolları

Düşer gurbetin yoluna bağrım sızlar,
Hasretin yüreğimde bir ateş saçar.
Yollar uzun, dağlar derin, geçmek gerek,
Yine de dönüşe umutla bakarım.

Dağlar taşlar yad ellere yandı mı?
Göç yollarında bir yürek dağlandı mı?
Hasret rüzgarları savurur saçımı,
Gel diye her gece yıldızlara bakarım.

Gel ey sevdiğim, dönelim yurdumuza,
Göç yollarında dertleşelim her söze.
Bu aşkla dolu yürek, sensiz suskunsa,
Derman olur gönüldeki yara yakarım.

Derman olur gönüldeki yara yakarım.


Bence günümüzdeki çoğu şarkıdan iyi sözleri var