Eğer acil bir ihtiyacınız yoksa, bir getirisi varsa satılığa çıkarmanızı önermem. Keyif alarak, hobi tarzında kanala vakit ayırırsanız sıkılmazsınız zaten hocam. Ancak ben projelik aldım ve satmaktan eminim diyorsanız alıcısına hayırlı olsun demek düşer bize. Hesabın ederi konusuna gelecek olursak, şu an cüzi bir rakama satarsınız ve sonrasında keşke daha da büyütüp satsaydım diye pişmanlık yaşayabilirsiniz. Benim önerim kanalın elle tutulur bir getirisi olduktan sonra satmanız yönünde.
Üstad, teşekkürler yorumun için ben web developer olarak çalışıyorum şimdi mobil tarafına geçmeye çalışıyorum. Yani vaktimin %100 u dolu diyebilirim. Youtube kanalını zamanında "ulen bu youtuberlar ne kadar kazanıyor" kafasıyla merak edip almıştım. Aslında global çalışan için çok deli dehşet para var. Fakat, hem meslek hem hobisel olarak beni karşılamıyor. Elimde bomboş duruyor. Para kazanması vs açık. 1k küsür abonesi var bakiyesi de dediğim gibi 10$ civarı fakat bu mail olayını pek bilmiyorum. Yoksa burayı herhangi bir şekilde değerlendirilecek olarak görsem devam ederim. Keza dediğim gibi globalde mükemmel bir sektörmüş. İngilizce öğretmeni filan olsam devlette çalışmam açarım bir Youtube kanalı dolar bu kurdayken