1-2 yıldır arkadaşlarımın katıldığını görünce ben de dahil olmaya başladım. Güzel oluyor. Bazen iyi gitmese de piyasaya kote olan firmaları görmek adına da bir çeşit genel kültür diyebiliriz.
Siz katılıyor musunuz? Veya temettü vs gibi konularda da ekstra bilginiz var mı?