Bir ay önce yesilpasaportla yurtdışına ciktim ve şuan almanyadayım. yeşil pasaportlu kişilere iş imkanı sunulduğuna dair videolar yazılar ve bir çok şey gördüm. yeşil pasaportumla almanyada çalışabilirlik hakkında bilgisi olan veya bu iş ile ilgilenen kişilerin beni bilgilendirmesini istiyorum. ve hic bir sey olmazsa yeşil pasaportumla almanyada iltica edebilir miyim gibi sorularım da var. yardımcı olabilicek veya önerisi olan herkesi dinleyebilirim.
-
20 yaşındayım ve kendi ülkemde her ne başarırsam başarayım her ne yaparsam yapayım hiç bir şekilde düzgün bir yaşantımın olamayacağının farkındayım. eminim çoğunuz da ülkenin hangi durumda olduğunun farkındasınız. umarım benim yaptıgım şeyin yanlış olduğunu düşünenler bu konuya alakasız can sıkıcı yorumlar yapmaz. şimdiden konuyu okuyan ve yardımcı olmak isteyen herkese teşekkür ediyorum.