1-console üzerinden taşıdıysanız problem olmaz
2-gayet mümkün duruyor. denemedim sadece böyle düşünüyorum
3- açılır menü nasıl yaska oluyor anlamadım ? onay aldığım 2 sitemde açılır menü vardı ? adsensede böyle bir politika dahi yok.
Açılır menü tamamen mi yasak emin değilim ama yanlışlıkla reklama tıklanabilir diye tavsiye edilmiyordu. Aklıma yasak diye kalmış o zaman.
Search console dan taşıyamadım, başka bir siteyi oraya taşıdığım için kendisini taşımama izin vermiyor.