Konu
1 günde ret yedim (adsense)
30-07-2023, 16:28:11
#2
Mun
1-console üzerinden taşıdıysanız problem olmaz
2-gayet mümkün duruyor. denemedim sadece böyle düşünüyorum
3- açılır menü nasıl yaska oluyor anlamadım ? onay aldığım 2 sitemde açılır menü vardı ? adsensede böyle bir politika dahi yok.