Merhaba arkadaşlar,

Google ads'de ödeme yaptığımız para biriminin bir diğerine karşı üstünlüğü var mı?
Yani hesabımızn para birimi dolar ise ve tık başı 1 USD ödüyorsak, hesabımızın para birimi türk lirası olduğunda 27 TL mi ödüyoruz? Kur oranları ile ilgili veya vergisel avantajlar oluyor mu para birimleri arasında?