disavurum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
merhaba, iki yıllık turizm ve otel işletmeciliği okunur mu sizce lütfen bilgilerinize ihtiyacım var
Turizm zaten 2 yıl okunmalı hocam .
dil öğrenmeye bakın . benim arkadaşım 3 dil öğrendi. şimdi başka ülkede rehberlik yapıyor.
şahsi fikrim