Hocam bende tek çocuğum sizi anlıyorum can sıkıntısı genelde üst seviyede evde kendinize aktivite bulun derim
Mesrla ben arada tv izlerim youtube takip ettiğim kanallar var onları yaparım
Arada bi komşular çok rahatsız etmicek şekilde top felan oynuyorum bunlar klasik gelebilir size ama enazından birşeyle uğraşmak daha iyi hocam emin olabilirsiniz parayla saddet olmaz lafı boşuna dememişler siz arkadaş bulmadan daha çok kendinize aktivite yapmaya çalışın bazen çıkın dışarı gidin yürüyün felan tek başınıza da olsa kendinize çok miktar harcamadan hatta bazen hiç para harvamadan aktiviteler bulun tek çare bu ben bazen 1,2 hafta full belki daha fazla canım çok sıkışıyor hbirşey tat vermiyor ama aktiviteden asla vazgeçmiyorum bu yüzden sizde istikrar kurup devam edin derim