CliaWeb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba,

İlk gözlemlediğimiz panel yıllar önce VestaCP idi. Ücretsiz Panellerde eğer sürümler eski ise her zaman yaşama ihtimaliniz olan bir malware türüdür. Panel erişimleri dahil, open_basedir işlemleri, waf ile birlikte daha katı önlemler almalısınız.

İyi çalışmalar.
Teşekkür ederim hocam. Sitenizden de destek bildirimi açmıştım konuyla alakalı bayağı ilgilendiniz.
Şimdi de panelden dosyaları göremiyorum, bomboş çıkıyor sayfa. Ama siteler açılıyor.
Riske atmamak için komple yeni bir sunucuya taşıyacağım.