Ben açıkcası tavsiye etmem. O ünlüler parasına bakar. Bende son günlerde sık sık video izlerken rastlıyorum bu reklamlara bir ara araştırmıştım. İnanır mısın denedim de ama hiç bir faydası yok kanımca zararı var çünkü insan beyninin çalışma prensibi dışında zorluyor. ilk etapta herhangi bir aksilik olmasa da ilerleyen yaşlarda bu çalışmanın zararlı olacağını düşünüyorum. Bence insanın doğal yapısı ile bu derece oynanmamalı ayrıca öğretmiyor bir şekilde o bilgileri insan beynine alabileceği kapasitenin dışında yerleştirmeye çalışıyor açıkcası ben zararlı buluyorum yine de siz bilirsiniz.