Konu
r10 ahalisi napıyorsunuz :))
30-07-2023, 00:06:25
#28
mertzafer
OsmanAkcan adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
ne olduki kral askere gidince bende yeni gideceğim nasipse
Çavuştum yiyip içip yatıyordum yemekler kötü diye sürekli döner falan yemeye başladım derken üşengeçlik ve fastfood alışkanlığı kazanıldı 😄