OsmanAkcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ne olduki kral askere gidince bende yeni gideceğim nasipse
Çavuştum yiyip içip yatıyordum yemekler kötü diye sürekli döner falan yemeye başladım derken üşengeçlik ve fastfood alışkanlığı kazanıldı 😄